6 okt, 2012 | Blogginspiration
I dag har jag en bakfri lördag. Det var ganska länge sedan sist och känns faktiskt lite märkigt. Istället ska jag dricka kaffe i lugn och ro, titta på bakboksbilder och tjuväta pepparkakor hela förmiddagen och sedan ge mig ut på promenad. Det kommer att bli hemskt...