20 apr, 2011 | Tårta
Årets påsktårta har fått bli dubbelt så hög som vanligt och alldeles proppfull av godsaker. Hemlagad hallonmousse, nykokt vaniljkräm och underbar vispgrädde. Dessutom har jag givetvis klätt den helt i söt choklad. Här har ni den, i all sin galenskap! PÅSKTÅRTA...