10 sep, 2011 | Blogginspiration
Det ser ut att bli en av de finaste höstlördagarna i mannaminne därute, hörrni! Jag har bästa mor på besök och idag tänker vi göra långa stadspromenader med många kaffepauser, äta senlunch i Prinsens kök och se på vackra Lars Wallin-klänningar. Jag hoppas att ni får...