15 apr, 2010 | Bokbak
I kväll far vi till fjällen. Vi ska åka skidor, dricka varm saft, äta bullar och spela spel framför brasan hela helgen. Det ska bli helt otroligt skönt att lämna storstan åt sitt öde ett litet tag. Men först måste jag packa tjocksockar och leta fram tumvantar och...