13 Nov, 2010 | Blogginspiration
I dag tänkte jag bege mig ut till Stockholmsmässan och Det goda köket. Förutom mattips och provsmakning blir det matbloggsworkshop, vilket ska bli fantastiskt spännande! Apropå det, här är några riktigt fina matbloggsrecept från veckan som gått: Pepparkaksbiscotti...