Välj en sida

I dag fotar vi bokkakor för glatta livet här, Joss och jag. Eller snarare – hon fotar och jag springer runt och letar dukar och hojtar saker med pepparkaksdeg i halva ansiktet och krossat pärlsocker under strumporna. Det är en fin arbetsfördelning. Om man vill se vansinnet på närmare håll kan man följa mig (@teaerneborg) eller Joss (@josefincasteryd) på Instagram.

Nu ska jag ta en paus och äta några trasiga chokladkakor. Ha en fin söndag!

Kommentarer

Pin It on Pinterest