Nu är Josefin och jag klara med första veckans bakfotografering till den nya boken. Vi avslutade den i går med att duka upp alla färdigfotade kakor, tårtor, safter, sylter och glassar till ett enda stort sockerparty som vi, med god hjälp från våra nära och kära (och ett gäng hungriga bondkatter), satte i oss. Ett hårt jobb, men någon måste göra det.
Fler bilder från bokbaket hittar man såklart om man följer mig (@teaerneborg) på Instagram.


