Välj en sida

Den här veckan har jag tillbringat på dansläger ute i Roslagen och, så när som via en iphone med skakig uppkoppling, haft väldigt lite kontakt med yttervärlden. Istället har jag dansat cirka åtta timmar om dagen, sovit nästan ingenting och ätit omvälvande mängder banana bread, midnattsbrownies och vad som förmodligen motsvarar en medelamerikans livsförbrukning av cheese toast. Nu ligger jag utslagen i soffan med benen i högläge och okynnessurfar i bakbloggosfären. Här är några trevliga länkar jag ramlat över so far. Hoppas att ni får en fin helg!

Alltså den här tårtan: Caramel banana cake

Eller för all del den här, från Souvlaki for the soul 

Somrig melondrink från Nybakat

Och så glass – givetvis med lakritssmak – från Little dessert

Kommentarer

Pin It on Pinterest