Den här veckan har jag tillbringat på dansläger ute i Roslagen och, så när som via en iphone med skakig uppkoppling, haft väldigt lite kontakt med yttervärlden. Istället har jag dansat cirka åtta timmar om dagen, sovit nästan ingenting och ätit omvälvande mängder banana bread, midnattsbrownies och vad som förmodligen motsvarar en medelamerikans livsförbrukning av cheese toast. Nu ligger jag utslagen i soffan med benen i högläge och okynnessurfar i bakbloggosfären. Här är några trevliga länkar jag ramlat över so far. Hoppas att ni får en fin helg!
Alltså den här tårtan: Caramel banana cake
Eller för all del den här, från Souvlaki for the soul
Somrig melondrink från Nybakat
Och så glass – givetvis med lakritssmak – från Little dessert
